Poezie. Compoziţii.

Dai lanu*…

Fie și pentru că doar m-ai ales din lumea aceasta, pe mine, un om neînsemnat și mic în ochii multora, un nimic inexistent, destul ar fi să Te laud toată viața mea și să Te numesc Domn și Dumnezeu.

Pentru că m-ai făcut o floare de preț în grădina Ta, pe care o uzi și o îngrijești cu grijă, pe care o păzești ziua de razele arzătoare, și tot mi-ar fi de ajuns ca să Te slăvesc pentru tot restul vieții mele.

Pentru că mi-ai dat ochi să văd ceea ce lumea nu vede, că m-am născut în păcat și că am nevoie de jertfa ta de la Cruce ca să pot trăi veșnic, tot mi-ar fi de ajuns Doamne!

Dar Tu mi-ai umplut inima cu Tine, mintea cu Legea și Poruncile Tale, iar viața mi-ai înecat-o în binecuvântări!

Cum aș putea să nu Te laud?

Cum aș putea să nu Îți mulțumesc?

 

 

 

  • (”există in ritualul iudaic o rugăciune alcătuită dintr-un șirag de mulțumiri aduse lui Dumnezeu pentru toate binefacerile hărăzite poporului Său Israel. Ca refren ori stih intercalat după fiecare dar pomenit figurează vorbele ”dai lanu”, ce se tălmăcesc : de ajuns nouă ” – Nicolae Steinhardt )
Leave a Reply

