CaRtE

din Baraca …

Baraca este scrisă de Paul Young (aici, scurta ei recenzie ) și după părerea mea, o transpunere ireală dar și reală în același timp a comunicării cu Trinitatea.
Am găsit notițe despre ea într-un caiet părăsit și le-am recitit.
baraca-the-shack

” Problema cu a trăi după o listă de priorități e că ajungi să privești totul ca pe o ierarhie, o piramidă. Și dacă Îl pui pe Dumnezeu în vârf ce înseamnă asta de fapt? Și cât timp crezi că trebuie să îi acorzi încât să fie suficient? Cât timp Îi dai Lui înainte să-ți vezi de trebuirle tale care te intereseaza cu mult mai mult decât timpul petrecut cu El? Dumnezeu nu vrea doar o parte din tine și o parte din viața ta. Chiar dacă ai putea [ dar nu poți] să-i dai Lui cea mai mare parte, nu asta vrea. El te vrea TOT de de-antregul, și tot timpul tău.
Domnul nu vrea să fie primul pe o listă de valoare, ci să fie în centru a tot ce înseamnă viața ta, unde tot ce înseamnă viață, familie,prieteni, muncă, gânduri, activități-este conectat la El, dar se mișcă după cum bate vântul.
Iar EU (încheie Sarayu) Eu sunt vântul! ”

Leave a Reply

