Dumnezeologie

Despre ironiile față de „tinerii români care se roagă”

Nu este nimic mai distractiv în România, se pare, decât să faci bășcălie pe seama unor persoane care își exercită dreptul la libertate religioasă.Nimic altceva nu mai contează! Nu contează că sistemele toate sunt corupte de jos până sus (da am zis bine- de jos… de la infirmiera care nu schimbă un cearșaf fără 10 lei în buzunar) .Nu contează că avortul este încurajat și practicat zi de zi în România fără nici o urmă de părere de rău, ba încă sunt văzute bine acelea care o fac. Nu contează că elevii români nu știu cine a fost Eminescu pentru că sunt prea preocupați să stea pe feisbuc /twitter/you name it.Nu contează că Limba Română este atât de hăcuită încât cei mai mulți elevi de liceu au uitat cum ”s mai skrie korekt, kă doar ke, dak o fak Americanii, de ke nu shi noi? ”
Trăim într-o țară care nu mai are nici o scăpare . Decât poate în Dumnezeu, dacă ne-ar veni mintea la cap și am încerca să vedem cât suntem de nenorociți! Doamne, ai milă!

Vaisamar

Update (03 feb). Observ că unii cititori ai blogului, lipsiți de multe simțuri (simț hermeneutic, simțul umorului, simțul ridicolului etc.) au ratat complet mesajul acestei postări și, căutând sămânță de ceartă, s-au apucat să-mi facă proces taman în chestiunea paragrafului în care spun ce aș face eu în biserica mea dacă aș fi pastor. Respectivul paragraf a fost socotit „viziunea profesorului Conțac asupra închinării”. Cititorul care mă pune inchizitorial la punct n-a auzit, pesemne, de hiperbolă și de autoironie, de aceea își imaginează că ideea mea despre închinare ar fi epuizată de paragraful cu pricina, în care am pictat în tușe groase, caricaturale, ceea ce consider eu că se întâmplă deja în anumite biserici. Pentru a echilibra situația, mă simt nevoit să-l trimit la această postare (AICI). Pe cititorul cuprins de anxietăți îl asigur că nu sunt măcinat de alte ambiții decât cele de a scrie câteva cărți…

View original post 694 more words

Leave a Reply

