Poezie. Compoziţii.

Până aici ©

 

“Am mai trecut până acum prin apă.

Am mai trecut până acum prin greu. Am mai căzut, dar Tu ne-ai ridicat…

Și dacă azi stăm înaintea Ta …sunt Harul și Iubirea Ta de Dumnezeu

 

Până aici doar mâna Ta ne-a ridicat

Până aici,puterea Ta ne-a dat avânt. Până aici Isus ai fost cu noi neîncetat

Îți mulțumim și Te slăvim căci ne-ai iubit

 

Până aici, deși a fost drum lung

Ne-ai ocrotit, ne-ai dat din Harul Tău.

Și când am fost prin văi adânci sau singuri, nu ne-ai lăsat, ci ne-ai purtat mereu.

 

Până aici Isus, ne-ai dat putere să stăm ‘n picioareși să Te lăudăm

Și vrem ca și de azi încolo șă ținem sus Cuvântul și-adevărul Tău.

 

Așa cum până azi ne-ai fost prieten, și frate și-ajutor neîncetat

Așa vrem să ne fii de azi ‘nainte . Căci Tu ai scris în dreptul nost’ : RĂSCUMPĂRAT!!

 

Mai sfinți să fim, mai plini de Tine

Am vrea mai mult să vrem și s-așteptăm pentru venirea Ta pe nori al nostru Mire

Să ne-mbrăcăm în haine noi și TOT ce-i vechi să aruncăm!

 

Fă Tu ce știi că-i bine pentru suflet ! Noi… nu putem să-ți cerem tot ce-i bun

Îți mulțumim că-n tot ce ne așteaptă Tu te înduri și ne ajuți să ne schimbăm.

 

Mai dă-ne un AN de Îndurare Doamne

Pune gunoi la rădăcine, dacă vrei…

fătu ce știi că-i bine pentru suflet ca să FIM GATA pentru când ai să revii !

 

Nu vrem ca să rămânem jos, în zgură, ci vrem să Te întâmpinăm pe nori

Îți mulțumim că faci ce știi că-i bine, chiar de doare

Ca să fim vrednici de răpire, Domn Iubit!

 

Mai dă-ne timp… să ne-noim ființa prin închinare și sfințire- zi de zi

Mai dă-ne timp, mai crește-n noi credința căci vrem să fim de Tine plini și vii!

 

Am mai trecut până acum prin apă

Am mai trecut până acum prin greu

Am mai căzut. Dar Tu ne-ai ridicat! Și dacă azi stăm ‘naintea Ta

Sunt Harul și Iubirea Ta de Dumnezeu.”

                         Amin

 

 

 

 

Copyright © All Rights Reserved

Leave a Reply

