Poezie. Compoziţii.

Cântarea odihnei

                                                         * Tatiana Topciu

beautiful-nature-15

“ Să te atingi de mine Tu…

Să-mi cauţi locul ce mă doare. Străfundul … unde nimeni nu a cuteza să se coboare.

În lumea toată mână nu-i s-aducă atâta alinare. Şi mângâierea nimănui n-aduce atâta sărbătoare.

Să mă ating de Tine, eu…. trecând în trupu-mi de tărână esenţa ta de Dumnezeu

şi-apoi în mine, să rămână.

Să… intri Tu în al meu cort , [Tu]  mărgăritar ce preţ nu are! Pe care

însă … vrei să-L port cu mine în lumea asta mare.

Cum mi-a fost dat atâta Har, chiar Dumnezeu să mă atingă.

Lăsând balsamul cel mai rar în  suflet să mi se prelingă.

Har după har- tot gust mereu risipă de comori nespuse.

Iubirea Ta de Dumnezeu … m-a cucerit pe veci, Isuse.

 

Tu, ai lucrat in mine-n chip şi fel

neostenind în sfânta-ţi măiestate

Mereu Acelaşi şi mereu altfel. Înfăptuind minuni cu simplitate.

Ca pe-un mărgăritar le-adun

dar sunt preamulte să le ţin la numar

Şi nu mă satur altora să spun cum…mi-ai luat povara de pe umăr.

Şi  ce uşor apoi eu m-am simţit , intrat in odihna ta divină-

Eu, care jugul mi-ai inlocuit şi sarcina de toate cele plină !!

Si tot nu te cunosc îndeajuns ! Deşi decenii se aştern în urmă de când- cu …

untdelemnul tău m-ai uns

şi m-ai primit ca miel de preţ în turmă.

Şi-n loc  să-mbătrânesc… întineresc

Şi-n loc să mi se clatine puterea, mai mult in omul nou mă întăresc.

Mai treaz aştept să… vină Învierea !   “

* două poezii ale Tatianei într-una: Atingerea Ta şi Cântarea Odihnei

2 thoughts on “Cântarea odihnei”

Leave a Reply

