Journal Quotidien

waiting under the tree .)

waiting-for-santa-christmas-sceneÎmi aduc aminte bine. Era pe vremea când nu aveai ce să vezi la televizor o zi întreagă şi când în sfârşit difuzau, ceva erau desene animate date de ruşi (şi pe care le iubeam :X ), pe vremea când părinţii te trimiteau să le ţii locul la coada infernală unde se vindea pâine sau lapte. Eram mică (dar nu chiar aşa de mică) şi singura mea bucurie de Crăciun era bradul împodobit. Tatăl meu avea o plăcere deosebită să mă păcălească, în fiecare an, că nu va cumpăra brad. El de fapt îl cumpăra şi îl ascundea pe la cineva sau pe undeva, până în seara de ajun, când îmi făcea patul devreme şi mă trimetea să dorm.

Iar în dimineaţa de Crăciun, bradul -cu globuri scliptoare şi clopoţei gălăgioşi şi portocale şi mici coşuleţe umplute cu bomboane de brad- era exact ce aveam nevoie să văd. Nu cred că mă pasionau aşa mult cadourile de la “Moş Gerilă” cât bradul de Crăciun.  ^_^

Când am văzut wallpaperul acesta printre multe alte fundaluri oferite de Google, mi-am adus aminte cât de mult îmi plăcea să mă întind sub brad şi să privesc la el de jos, la toate globurile argintii şi aurii şi la betea şi la luminiţele colorate . Cumva, acela era locul meu preferat. Sub brad, ameţită de mirosul proaspăt de pin şi portocală, înconjurată de cele mai frumoase obiecte pe care nu aveam voie să le ating în tot timpul anului.

Asta se întâmpla cu mult timp înainte să Îl cunosc pe Cristos, când bucurille mele din preajma sărbătorilor nu aveau legătură cu nimic spiritual. Nu cred că auzisem niciodată de ce sărbătorim Crăciunul şi ce simboliza el. Aceasta era şi intenţia în acele vremi.

Însă astăzi am harul să ştiu şi să înţeleg că bucuria Crăciunului ar trebui să fie păstrată pe tot timpul anului. Bucuria că ni s-a născut un Mântuitor a cărui nume este Dumnezeu Tare, Părintele veşniciei, Domn al Păcii, Minunat, Sfeşnic, Mântuitor al sufletelor noastre.

Ca şi copil, mă bucuram de lucrurile sclipitoare care aveau importanţă pentru lumea în care trăiam, dar cred că şi atunci, ele prevesteau o Bucurie mai mare, pe carea aveam să o simt mai târziu, când am auzit pentru prima oară Vestea Bună.

Că mi s-a născut un Mântuitor care îmi poate da nu doar bucurie, dar şi pace. Si lumină… şi speranţă şi neprihănire şi viaţă veşnică. Acestea sunt luminiţele care îmi dau sens şi motiv să trăiesc. Acestea sunt minunatele parfumuri care îmi îmbată sufletul de bucurie. Că într-o zi, nimic din ce este astăzi pe acest pământ nu va mai conta. Doar sufletul meu pe care l-am dăruit unui Dumnezeu minunat şi bun şi plin de îndurare, care nu m-a dezamăgit niciodată.

Şi chiar dacă mai este o săptămână până la Crăciun,  îţi doresc un Crăciun liniştit şi binecuvântat. Cu parfum de portocală şi bucuria mântuirii sufletului tău. :-)

Leave a Reply

