Dumnezeologie

Crez

”Îmi trăiesc viaţa în conformitate cu aceaste credinţă
Dumnezeu nu există
Este o nebunie să crezi
Că există un Dumnezeu Suveran cu un plan pentru univers
Că un Dumnezeu Atotputernic are un scop la durerea şi suferinţa din lume
Este totuşi un gând liniştitor
Doar un gând inşelător
Este
Că oamenii pot face tot ce îşi doresc ei fără consecinţe eterne
Ideea că
Merit Iadul
Din cauza păcatului
Este o minciună menită să mă facă un sclav pentru cei la putere

Existenta noastră nu are nici scop, nici menire
Într-o lume fără Dumnezeu
Există libertatea să fiu cine vreau să fiu
Dar cu Dumnezeu
Viaţa este un ciclu nesfârşit de vină şi ruşine
Fără Dumnezeu
Totul este BINE
Este ridicol să cred că
Sunt pierdut şi am nevoie să fiu salvat “
Aşa credeam eu înainte ca Hristos să îmi deschidă ochii,
să îmi schimbe inima şi să îmi inverseze gândirea:

Sunt pierdut şi am nevoie să fiu salvat
Este ridicol să cred că
Totul este BINE
Fără Dumnezeu
Viaţa este un ciclu nesfârşit de vină şi ruşine
Dar cu Dumnezeu
Există libertatea să fiu cine vreau să fiu
Într-o lume fără Dumnezeu
Existenţa noastră nu are nici scop, nici menire

Este o minciună menită să mă facă un sclav pentru cei la putere
Din cauza păcatului
Merit Iadul
Ideea că
Oamenii pot face tot ce îşi doresc ei fără consecinţe eterne
Este
Doar un gând inşelător
Este totuşi un gând liniştitor
Că un Dumnezeu Atotputernic are un scop la durerea şi suferinţa din lume
Că există un Dumnezeu Suveran cu un plan pentru Univers
Este o nebunie să crezi

Îmi trăiesc viaţa în conformitate cu aceaste credinţă !”

text tradus din sermonspice.com

Leave a Reply

