Posted in Dumnezeologie

Crez

Toată lumea crede.
În ceva, în cineva. Toată lumea urmează o cale. Şi discuţiile cele mai aprinse şi mai interesante sunt acelea contradictorii.
De cele mai multe ori, expresia cea mai des folosită în aceste contradictii este „deschis la minte”.
Cu cât credinţa ta este mai vastă, mai expansivă, cu atât eşti mai deschis la minte. Cu cât crezi mai exact in ceva, cu cât eşti mai strict, cu atât eşti mai conservator, mai…chisat ca alţii.
Dar nu e deloc aşa-pentru că eu, ca şi Creştin, îmi orientez credinţele spre un anumit tip de trăire. Am acelaşi drept ca şi alţii să cred .Chiar dacă asta înseamnă că aleg să cred într-un stil de viaţă pe care Isus Cristos la crezut posibil.
Nu e credinţă oarbă, e doar o recunoaştere sinceră a stilului de viaţă pe care vreau să îl adopt.
Trăiesc o credinţă, ca toţi ceilalţi.
Şi sunt încredinţat că a iubi şi a urmări pacea, este cel mai bun mod de a trăi.
Sunt încredinţat că a ierta pe cel care mi-a greşit, a nu ţine ranchiună pe cineva , este cea mai bună cale, pentru mine.
Sunt încredinţat că mila este o virtute şi că a arăta milă faţă de semenii mei, nu e o ruşine, ci o cale mai bună.

Sunt încredinţat că urmând acestea,  îmi fac mie şi semenilor mei, un mare bine.

Dar mai sunt încredinţat că viaţa pe care o trăiesc nu e doar un set de reguli şi principii care să mă ajute să trăiesc frumos şi în pace cu toţi oamenii.

Sunt încredinţat că a-mi baza filozofia vieţii pe ceea ce m-a învăţat Cel Răstignit, este cel mai bine.

Sunt încredinţat că sunt rău, în măduva oaselor mele, că m-am născut în păcat şi că Dumnezeu mă va judeca pentru faptele mele.

Sunt încredinţat că Isus Cristos m-a iubit şi a murit pentru mine pe o cruce, ca să îmi mai dea o şansă, ca să mă înfăţişeze înaintea Tatălui, curat şi fără zbârcitură, nu prin meritul meu ci prin credinţa în El.

Asta nu e o nebunie, ci doar o recunoastere sinceră că toată lumea are o credinţă în ceva sau cineva, iar alegerea mea a fost să recunosc că Domnul vieţii mele, este Cristos. Că stilul meu de viaţă, crezul meu este cel mai bun pentru mine.

Author:

Oh God, I don't love You, I don't even want to love You, but I want to want to love You! Theresa of Avila

4 thoughts on “Crez

  1. Buna Ana,

    Ma bucur ca iti plac fotografiile mele si ca ai ales una dintre ele sa o pui la tine pe blog. Insa as fi apreciat daca:
    1. mi-ai fi cerut voie sa folosesti fotografia
    2. ai fi scris a cui este fotografia si sa sa fi pus un link catre site-ul meu http://www.fotografiasi.ro

    Multumesc pentru intelegere :)

  2. Buna Daniel.
    1. Îmi cer scuze, este foarte adevărat că nu ți-am cerut permisiunea în scris să folosesc fotografia ta, insă
    2. dacă umbli cu mouse-ul pe fotografie sau chiar dai click pe ea, ai să vezi că ai link direct la saitul tău.

    Încă odată, îmi cer scuze. Dacă vrei să o scot, spune-mi și o voi face :)

Leave a Reply

