Dumnezeologie

Dumnezeu şi adverbele

Picture5

Puritanii, se pare că au venit primii cu ideea asta, cum că Dumnezeu iubeşte adverbele. Dumnezeu vrea ca viaţa noastră să fie trăită cu înţeles, iar rezultatul concret este mai puţin important. Nu ceea ce spun la fiecare pas e important, ci ceea ce fac. Nu faptul că mama m-a rugat să mătur casa şi eu am acceptat are importanţă, ci cum mătur casa.

Fie  că eşti analfabet sau şcolit, fie că ai bani sau nu, fie că eşti licenţiat sau …nu, scopul tău e să fii ceea ce vrea El să fii , acolo unde eşti.

Să îl pot onora pe Dumnezeu în mijlocul naturii, înconjurată de frumuseţile creeate de El este relativ uşor. Să îl slăvesc pe Dumnezeu când nu îmi lipseşte nimic e floare la ureche .

Să îl onorez pe Dumnezeu la locul de muncă, cu un şef exigent, cu nişte colegi lumeşti care mă calcă mereu pe nervi, în mijlocul evenimentelor zilnice care mă secătuiesc de energie, în mijlolul lucrurilor cu care mă îndeletnicesc zi de zi, acolo vrea Dumnezeu Onoare . Felul în care îmi desfăşor activităţile zilnice, rutina plicticoasă şi chinuitoare , este importantă pentru Isus Cristos.

Poate vocaţia mea să devină parte a slăvirii Lui pe Pământ? Pot să Îl onorez pe Dumnezeu când colegii mei se găsesc să mai zică o glumă spurcată de faţă cu mine? Pot să Îl iubesc pe Dumnezeu când cei din jurul meu se aşteaptă să Îl calc în picioare, doar pentru că e incomod să crezi într-un Dumnezeu personal care vrea să se implice în viaţa ta?

Pot să Îl slăvesc pe Dumnezeu că trăiesc în România, când sunt înconjurată la orice pas de negativişti care dau vina pe guvern, pe educaţie, pe criză, pe Dumnezeul care i-a lăsat să trăiască în mizerie?

Recunosc că… e nevoie de o credinţă tare, ca să poţi trăi cu convingerea că tot ce faci  nu are doar o oarece importanţă, însă o contribuiţie la împlinirea chemării făcute de Cel Atotputernic.

Vreau să mă trezesc în fiecare dimineaţă cu gândul că viaţa mea este o chemare făcută de Cel Preaînalt . O chemare la Viaţă, la dragoste, la curaj, la bucurie, la speranţă, la bine.

Doamne Ajută !

Leave a Reply

