Care nu intră nicăieri altundeva

14 Februarie!

untitled

Mă grăbeam azi să ajung la Biserică,păşind fuguţa printre străzile lăturalnice,de-a dreptul prin cartier, că mi-era şi frig şi lene.

Şi mi s-a oprit deodată privirea asupra unui  copac , din faţa unui oarecare bloc, pe care era agăţat de o pioneză, o fila A4, învelită ordonat intr-o folie de plastic, pe care era scris, cu litere mari de-o schioapă:

“Lavinia, Te iubesc! ” :-)

Deşi nu sunt adepta cadourilor de Valentine’s, recunosc că mesajul m-a impresionat. Mi s-a părut chiar… drăguţ.  Mă întreb ce-o fi zis Lavinia! Dar dacă e aşa cum le ştiu eu pe fete, cu siguranţă a rămas, cel puţin… cu un zâmbet pe buze :love:

Leave a Reply

