Posted in CaRtE

Cărţi… cărţi!

carti

Salut,
Am cautat adresa ta de e-mail pentru ca vreau sa te invit sa participi la un proiect legat de carte numit “anul 2009 exprimat in carti”, proiect ce se desfasoara pana la sfarsitul lunii ianuarie. Pentru ca nu am gasit-o iti las aici un comentariu pe care il poti sterge ulterior.
Tot ce trebuie sa faci este sa ne spui care sunt cele 5 carti care te-au marcat sau impresionat placut in 2009 si sa le recomanzi in cateva cuvinte si altora.
Mai multe detalii despre proiect gasesti aici http://www.blog.gramma.ro/?p=106.
Multumesc si astept cu interes raspunsul tau.

Bun proiect !
Cred, vreau să cred (virgulă) că românii credincioşi citesc, atât cât pot, însă, o fac.
Eu, recunosc, deşi îmi place să citesc, sunt o cititoare leneşă. Citesc încet, rumeg bine şi trece amar de timp până reuşesc eu să termin ce am început. Dar chiar şi aşa, cât pot, încerc să fac. Lista mea de cărţi însă, va fi mai degrabă cu cărţi preferate, decât cărţi citite pe parcursul unui an.

Prima carte pe care trebuie să o recomand tuturor, şi pe care oricine ar trebui să o citească, este Biblia. Ea trebuie să fie pe primul loc, pe lângă toate celelalte lecturi suplimentare… adjuvante pentru credinţa noastră. Biblia este cartea de căpătâi a creştinului şi ar trebui să fie o lectură zilnică nelipsită din viaţa tuturor celor care îşi spun “ai Lui Cristos”.

Isus pe care nu l-am cunoscut Philip Yancey, a devenit unul dintre autorii mei preferaţi . Cartea care m-a ajutat să mă indrăgostesc mai mult de Cristos, să Îl înţeleg mai mult şi mai profund pe Mesia timpurilor contemporane lui şi tot odată Mesia zilelor de azi. Cu adevărat, Philip Yancey mi l-a arătat pe Isus, cum nu L-am cunoscut niciodată până atunci.

Biblia pe care a citit-o IsusPhilip Yancey– este o călătorie către Vechiul Testament şi modul cum Îl percepe autorul pe Tatăl, din cărţile vechiului Legământ. O carte care ar trebui să readucă pasiunea şi dragul de a ne întoarce la începuturi, la…cartea noastră de căpătîi.

C.S.Lewis a scris ciclul cărţilor Narnia. Am citit primele doua cărţi : Nepotul Magicianului şi Leul, Vrăjitoarea şi Garderoba . Sunt scrise pentru copii, este drept. Dar adevărul biblic fundamental este explicat atât de frumos copiilor, că devine plăcut oricui să citească şi să pună la inimă ^_^

Randy Alcorn Scrisorile Lordului Foulgrin este o carte asemanatoare cu Scrisorile lui Zgandarile ale lui CS Lewis si readuce aminte cititorului impotriva cui are de luptat.

Author:

Oh God, I don't love You, I don't even want to love You, but I want to want to love You! Theresa of Avila

Leave a Reply

