Muzică şi film

August Rush

august-rush

Uneori lumea încearcă să o scoată din tine, dar eu cred în muzica aşa cum unii cred in poveşti. Vreau să îmi imaginez că ceea ce aud eu vin de la Mama şi Tata. Poate că…notele pe care le aud eu , sunt aceleaşi pe care le-au auzit ei în noaptea când s-au întâlnit. Poate aşa s-au gasit.

Poate aşa mă vor găsi si pe mine.

Cred că odată ca niciodată, demult, ei au auzit muzica şi au urmat-o.

Este un film care trebuie văzut. Dacă îţi place muzica, cu atît mai mult. Fiecare minut din film e plin de muzică . Povestea e puţin dramatică (aduce o ţâră cu acele telenovele spaniole melodramatice care nu se mai terminau) insă efectele muzicale sunt , cred, pe placul tuturor.

 

Uite şi o bucată de trailer:

3 thoughts on “August Rush”

  1. Am vazut filmul si iti spun sincer ca la finele lui nu ma puteam opri din plans.
    E un film superb cu o poveste cat se poate de reala si care sigur va misca sufletele tuturor celor care il vor urmari.

Leave a Reply

