Posted in Poezie. Compoziţii.

E greu…?

Orice are permisiunea sa copieze sau sa se foloseasca de acest material, cu rugamintea ca sursa sa fie mentionata.Multumim! ^_^

E greu sa daruiesti o floare?
E greu sa scoti un suflet din neagra-i suparare ?
O, tu ce-ai fost rascumparat,
Cand vezi un om cazut, plin de durere…
E greu sa te opresti din al tau drum
Si sa-i intinzi o mana, sa-l ridici,
Si-apoi sa mergeti impreuna?
O, de-ar fi greu…
E greu s-aduci un zambet pe-un obraz fara culoare?
E greu s-aduci speranta cui n-o are?
Te costa-atat de mult o vorba buna?
Sau iti e teama ca vei fi gasit nebun?
O, tu ce-ai fost rascumparat…
De vezi o batranica singura pe-o banca,
te-nduri sa iei o floare sa i-o dai?
Te-nduri sa-i spui de Cel ce-i vesnic
si de minunea ce-o asteapta-n Rai?
Sau treci nepasator cu mantuirea ta…
Uita-te-n jur, omule rascumparat…
Trezeste-te si scutura-te si priveste…
E bucurie, pace, e lumina?
Sau inca le astepti?
Intreaba-te: DE CE?

De unde crezi ca vine bucuria, pacea si lumina
Doar din dorinta ta de-a te’mplini?
Din egoismul firii tale bune?
Sau din individualismul meu de neoprit?

Trezeste-te si scutura-te si priveste!
Caci bucuria, pacea si lumina
Vin doar din dragostea ce tu arati
Caci nu-i ferice de cel ce-ateapta toate
Ci e ferice de cel ce daruieste ce-a primit.
Tu ai primit tot ce-ai agonisit.
Ce dai in schimb?
Gandeste-te… si alta data…
De vezi o batranica, un copil,
Un om al carui suflet plange
Sa nu astepti sa-ti ceara ajutorul
Sa i te-oferi !
Caci Biblia, ne spune:
Grabeste-te s-ajuti
Grabeste-te sa stergi o lacrima,
Caci de n-o faci,
Ti-o vei dori si nu vei mai putea
Eu stiu… E-atat de greu ?

Ioana d’Arc

Author:

"Tu mă acoperi în dragostea Ta, mă schimbi în mâna Ta, mă formezi în ascuns, căci sunt taina Ta. Mă numeşti diamant neşlefuit, vas de preţ, fiu împărătesc.Mă resfeţi cu darurile Tale şi mă îmbraci ca pe o mireasă în ziua nunţii ei."

Leave a Reply

