Care nu intră nicăieri altundeva

I’m home baby!

După ani şi ani (nu chiar mulţi-mulţi) de stat prin străini şi de dor pentru tot ceea ce se cheamă “casă” ,mi-am luat inima în dinţi şi cu un şut de curaj am zis : Gata, acasă cu mine !
Zis, zis. Făcut. Şi iată-mă acasă ! Colegii mei m-au speriat bine. Au zis că îmi dau 6 luni şi o să mă întorc înapoi la englezi şi la vremea lor păcătoasă. :lol: Şi apropo de vreme… e cald. Dar atât de cald că am impresia că nu am văzut aşa ceva de cand mă ştiu.
Acum, ce să zic? E nevoie de două trei zile umblate prin policlinici, pe la caziere, pe la bănci şi începi a gândi, pe bună dreptate, că erau mai bune sarmalele în Egipt. Era comod şi bine. Era civilizaţie, era trai decent… era cum era, dar era bine. În fine, dacă ar fi să trag linia, concluzia ar fi : “la ce m-am întors?”

La ce m-am întors? Ştiu că nu m-am întors pentru că aici aş găsi o viaţă mai bună sau mai uşoară. Nu pentru că aici întâlneşti la tot pasul, oameni care ştiu să răspundă ca nişte oameni şi nu ca şi cum au un ştreang legat de gât, un pistol la cap şi o pungă de furnici sub tălpi, ca să îi irite la maxim.
Nu m-am întors pentru că mă aştept la o viaţă mai frumoasă sau mai bună. Îmi cunosc riscurile. Îmi ştiu şi capacităţile. Ştiu că nu va fi uşor. Dar am ales calea comodă pentru spiritul meu, să fiu alături de cei dragi şi să fiu mai aproape de Dumnezeu . Am ales să risc şi să fiu din nou Român în România. Pentru că e uşor să te înstrăinezi de ţara şi locul de unde ai plecat, e uşor să ajungi să nu îi mai cunoşti , să nu îi mai înţelegi pe cei una cu tine, să trăieşti bine şi să îţi pese tot mai putin de lucrurile care îi privesc pe alţii.
Cel puţin asta aş deveni eu în câţiva ani. Şi m-aş urî enorm, cred.

Deci m-am întors. Şi sper din toată inima să rămân şi să birui! Cu Dumnezeu înainte!

2 thoughts on “I’m home baby!”

  1. Este o vorba din batrani (a naibi de adevarata)…”Nicaieri nu este mai bine ca la mama acasa”.
    Bine ai (re)venit in Romania.

Leave a Reply

