Care nu intră nicăieri altundeva

Datu' cu palma

3d-lamp-001

O nouă leapşă primită de la QvoVadis şi pe care o onorez cu următoarele:
Titlu? Nouă ( ştiu, nu e original, dar merge :D )

1.Care e singurul lucru pe care nu ai vrea sa-l schimbi niciodata la tine?
Ochii inimii. Ce percep cu ei, nu pot şi nu aş putea percepe fără ei.

2. Primul film care iti vine in minte acum.

Cinderella Man

3.Ce ai desenat ultima oara ( pe hartie, nu in paint )?

Un auto-portret. Acu’ vreo 2 ani şi jumate în urmă, aşa.

4. De cate ori ai spus “te urasc” pana acum?

Nu am urât pe nimeni până acum. Nu pe bune, de-adevăratelea.

5. Cu ce personaj din literatura te identifici?

Mhm… o eroină cu care să mă identific, probabil că trebuie să fie o femeie frumoasă, deşteaptă, muncitoare, înţeleaptă şi cu bani (măcar strictul necesar) …altfel nu aş vrea să ma identific cu ea. Dar pe de altă parte, nu m-aş putea identifica cu o asemenea persoană, pentru că nu voi fi eroina perfectă niciodată (prea multe defecte, prea puţine calităţi remarcabile). Aşa că, îmi rezerv dreptul să… “pass” :D

6. Cat de bine te intelegi cu tine?

Uneori, mă accept aşa cum sunt, alteori, m-aş arunca pe fereastră, să nu mă mai văd. Depinde de zile şi starea în care mă aflu.

7. Daca ar fi sa scrii o carte.. ce titlu ar avea?

Un titlu original.Pe cât posibil.

8. Descrie in trei cuvinte o persoana pe care inca nu ai cunoscut-o.

Jucăuşă, directă şi statornică

9. Continua propozitia: azi, inca adormit(a), m-am trezit visand la…
ceea ce nu visez.

Poate continua, evident,cine vrea. Însă îi invit pe Sis’ şi Marius. Dacă vor :-)

Leave a Reply

