Posted in Dumnezeologie

Tatăl nostru…

http://www.flickr.com
http://www.flickr.com

Când mă rog şi simt că nu mai am cuvinte de spus,uneori mă opresc şi las fără să mă gîndesc prea mult, să curgă din inimă rugaciunea pe care ne-a învăţat-o Cristos. Şi pentru ca rareori mă rog în acest fel simt fluturi zburând prin stomac intocmai ca emoţiile cercetării divine.

Tatăl nostru…care eşti în Cer, vie Împărăţia Ta, facă-Se voia Ta, precum în cer…aşa şi pe pămînt.

Precum în cer, aşa şi pe pământ.Fie ca voia Ta, care este prezentă în ceruri, voia Ta, plăcută Ţie, să se facă printre noi, oamenii. Cum? … avea Vali Pentea un track al cărui cuvinte vorbeau despre ceea ce putem fi noi, acolo unde calităţile divine lipsesc cu desăvârşire. Acolo unde e ură, să pot aduce iubirea lui Dumnezeu… acolo unde e întristare, să aduc bucurie. Unde e teamă, să pot aduce pace.
De multe ori mă uit în jurul meu şi îmi zic: uite lumea asta, uite câtă răutate, uite …uite… şi uit că schimbarea începe cu mine. Voia lui Dumnezeu nu o poate face un om care nu Îl cunoaşte pe El…nici un om care nu crede că există un izvor de pace si neprihănire. Voia Lui Dumnezeu o facem noi, o fac eu, care spun că Îl cunosc pe El.
Cum pot să am aşteptări morale din partea unor oameni care nu nici cele mai mici cunoştinţe de bun simt, de umanitate…

Nu, nu pot decât să mă rog Domnului ca viaţa pe care o duc eu să fie de folos celor din jur.
Zicea Ghandi să fim schimbarea pe care vrem să o vedem în lume… iar Isus Cristos ne spune să ne rugăm “Facă-Se Voia Ta,precum se face în cer, să se facă şi pe pământ”. Prin mine in primul rând.Prin ceea ce spun, prin ceea ce fac, prin gândirea mea , să fiu ambasadorul Lui acolo unde mă trimite El.
Amin

Author:

Oh God, I don't love You, I don't even want to love You, but I want to want to love You! Theresa of Avila

Leave a Reply

