Abstractologie

Cuvinte către Cel Prea Înalt

www.pray.ro
http://www.pray.ro

Atunci cand clipele-mi par vesnicii si… simt ca nu mai pot rabda durerea
Cand tot ce-a fost frumos odata acum imi pare palid si pustiu
Cand ceru-i plumburiu si pamantul de arama
Cand orice vis al meu frumos acum nu-mi mai e de folos
Cand florile tóate se ofilesc
Cand greu’mi ia puterea sa zambesc
Cand necazul si durerea ma doboara
Cand in jur toti imi arunca ocara
Imi spun: Plecat prea mult am fost, fugar si gol
Si fara rost. Ma voi intoarce acasa
Ma voi intoarce la Domnul meu divin.
Atunci imi ridic ochii spre cer mana mi-o intind, si-Ti cer
Sa ma primesti din nou la Tine pentru ca stiu,Tie Iti pasa de mine
Caci nu mai am nici lacrimi cu care sa imi vars amarul
Amici si frati , cu toti m-au parasit si ma simt gol… si ne’mplinit
Si dragostea celor din jur racita e, nu mai exista
Asa, cazut la pamant si fara speranta nu am vazut lumina ce-mi era mereu in fata
Caci sufletu-mi era pe-atunci satul de gunoaiele acestei lumis
Acum, strapuns ,zdrobit asteaptand in tacere…
O raza de lumina, un raspuns…o cale de iesire
Deodata din intureric
Apare El … Isus Har maret, lumina luminand in jur
M’opresc si Il privesc o clipa si’apoi sfarsit rostesc spre El
Ai mila de mine Fiul lui David!…
Zi doar un cuvant lasa-ma doar mana sa-mi intind
Si poala hainei Tale sa ating
Vreau vindecat sa fiu. sa simt iubirea Ta de Tata
Asa, ca’n vremurile de-altadata cand pe bratele Tale ma purtai
Si dragoste si mila-mi aratai cand cu mana-Ti calda m-atingeai
Si fata-mi bland o sarutai…
Te rog, mai iarta-ma odata primeste-ma din nou acasa
Sunt fiul tau de altadata, pierdut. ..plecat
Plecat, de mult de acasa.

15.08.2008 / Compusă de Adrian Mesaros şi… modificată pe alocuri

Leave a Reply

