Care nu intră nicăieri altundeva

Leapşa pe jumate…

img_3890
Am fost…umm…provocată de Edina să scriu 99 de chestii despre mine. Cu siguranţă nu pot fi 99.Deocamdată mă opresc la jumate şi mai rămâne de văzut .
So here we go:

1. Nu mi-a plăcut matematica NICIODATĂ. Aşa că e posibil să sar peste cifre fără să îmi dau seama :P
2.In clasa a 5-a am scris primul roman ,în colaborare cu colegele de clasă. Parisul Unor Îndrăgostiţi ,hi,hi-un titlu măreţ cu un conţinut de…clasa a-5-a :))
3. Filmul care m-a marcat negativ, cel mai mult, a fost Twin Peaks. Atât de mult că ori de câte ori aud melodia de pe coloana sonoră, trebuie musai să ies din acea încăpere.
4. Nu ma pot uita la filme de groază. Mi se par stupide şi fără rost.
5.Îmi plac accesoriile şi tot ce ţine de asta: genţi, curele, eşarfe, papuci,ceasurile, tot-tot.
6.Am frică de înălţimi… cel puţin aşa cred. Cand sunt undeva la înălţime… mă simt fără sprijin şi în nesiguranţă.
7.Îmi place muzica, îmi place să cânt. Am ureche muzicală dar aş fi vrut să pot cânta la un instrument. 8.Întotdeauna mi-a plăcut pianul,dar… nu a fost să fie.
9.Actorul meu preferat este Johnny Depp. Filmul lui cel mai bun? Edward Scissorhands.
10.Am o plăcere să deţin o camera de fotografiat bună. Fac poze ca japonezii, la aproape orice :))
11.Deasemenea, tre să am cel puţin un program de editat poze. Încerc tot ce îmi vine prin cap să modific starea unei poze.Cu cât e programul mai avansat,cu atât mai bine.
12.Când eram copil, îmi aduc aminte că era iarnă când am citit prima oară povestea Iepuraşul cel Fricos. Mergeam seara prin cartier, cu o zăpadă strălucitoare, fantastică şi eu eram, literalmente, speriată de propria mea umbră. Ştiam că îmi aparţine, dar nu ajuta cu nimic.
13.Pană anul trecut, muzica trance era cel mai enervant stil de muzică,după manele. Părerea despre manele nu mi-am schimbat-o, însă, trance e…chiar drăguţ.
14.Îmi plac pisicile. Sunt ok. Dar mai mult îmi plac căţeii.
15. La 11 ani am primit în casă un pui de căţel, de o zi. Sor’mea îl găsise în oraş pe nişte scări. Ai mei au zis că îl ţin până face ochi. A murit de bătrâneţe, 13 ani mai târziu. O chema Linda şi am iubit-o mult.
16.Nu am visat niciodată să ajung în Anglia, dar mi-am dorit, dintotdeauna. Ador ţara şi oamenii dar urăsc vremea de aici şi mâncarea. Mi s-a acrit de atâta ploaie şi roast dinners.
17.Fricile mele cele mai mari sunt de păianjeni, înălţimi şi cutremure.
18.I am addicted to chocolate.
19.I’m also addicted to coffee.
20.Am învăţat Limba Engleză de la programe tv şi filme americane. Am învăţat să vorbesc în Engleză stând la vorbe cu prietena mea cea mai bună şi surorile ei.Au rămas clipe de neuitat.
21.Când eram mică, eu şi prietena mea din cartier am colorat peretele blocului cu o cutie de cretă colorată, în toate culorile pe care le aveam. Evident că mai târziu, am stat să îl spălăm . Şi acum, dupa 23 de ani, peretele încă mai poartă amprenta culorilor imprimate în ziua aceea.
22.Îmi plac şi mie skinurile noi si originale, dar sunt stresată de capacitatea pc’ului şi de resursele pe care le papă acele skinuri. Aşa că mă raportez la cat mai putine ”downloaduri”.
23.Iubesc să mă uit la planetele şi universul încă neexplorat. Visez la o zi când mă voi putea plimba printre stele :X
24.Îmi plac ghioceii în luna martie. Deşi nu sunt nebună după flori, floarea mea preferată este trandafirul roşu sau alb, abia îmbobocit. E… îmi taie respiraţia.
25.Mă îmbrac după cum am chef şi dispozitie. Încerc să fiu originală şi să nu copiez pe nimeni. Dacă o fac însă e pentru că îmi place cu adevărat.
26.Culorile mele preferate? Negru şi roşu. Mainly.
27.Versetul meu preferat, din intreaga Biblie, se află in Ps. 121.7 Domnul te va păzi de orice rău,îţi va păzi sufletul.
28.Am fost odată la cateva minute depărtare de moarte. Eram cu un grup de tineri si adulţi prin împrejurimile Iaşului cu ocazia sărbatorilor de crăciun,pe la orfelinate. Maşina rămase blocată pe linia de tren şi şoferul nu o mai putea urni. Din departare se vedea trenul venind cu repezitate. Ne-am dat toţi jos şi şoferul a rămas să dea maşina de pe linia de tren. La doar câteva zeci de secunde(sub un minut), a reuşit.
29.Nu îmi place minciuna.
30.Prefer să fiu rugată frumos să fac un lucru, oricât de laborios ar fi, decât să mi se zică : Mă doare în cot de ce crezi tu, o sa faci lucrul acesta pentru că îţi spun eu.
31.Aerul pe care îl respir poartă semnătura lui Dumnezeu. E singurul care îmi dă aripi şi speranţa că mai presus de toate, El ştie. E singurul pentru care mă trezesc în fiecare dimineaţă cu mulţumire.
32. Am frică de lifturi. Prefer să urc 7 etaje decat să ma urc într-un lift :D
33.Mi-e frică şi de înălţimi. Destul de tare :D (dar asta am mai spus-o odată,nu?)
34.Chinezăriile, decupajele,lipitori şi abţipilduri… asta da viaţă :P
35.Am furat două meserii de la sora mea mai mare. Am învăţat să fac prăjituri şi să confecţionez păpuşi.
36. Apropo de păpuşi, am făcut odată o papuşă in mărime naturală (cam de un metru aşa) pentru majoratul unei prietene. Un an mai tarziu, i-am făcut şi pereche :”>
37.Maimuţoii de pluş preferaţi sunt ursuleţii ;;)
38. Îmi plac iernile cu zăpadă şi primăverile cu zambile şi ghiocei şi mărţisoare.
39. Îmi place căldura şi o suport mult mai bine ca frigul.
40.Marea e magnifică şi mă bucur oride câte ori o văd, dar prefer mult mai mult muntele. :X
41.Când am făcut practică la spitalul de obstetrica si gineco din oraş, am fost într-o noapte de gardă cu colegii mei. Am prins în noaptea aceea, 9 naşteri :-) Cea mai interesantă experienţă din viaţa mea, până atunci.
42.Îmi plac fluturii şi îmi place curcubeul, fie şi dacă îl văd numai pentru o clipă.
43. Casa mea este dincolo de nori. Acolo vreau să ajung într-o zi.
44.Cea mai tare bandă de irlandezi sunt şi vor rămâne (pt. mine) Riverdance.
45. Două arme pe care deşi le folosesc nu îmi plac…când sunt aduse la adresa mea: sarcasmul şi ironia .
46.Sunt o persoana dezorganizată. Foarte :D ! Dar in dezordinea mea, ştiu exact unde se află fiecare lucruşor. :-)
47.Citez pe cineva când spun că am multe filme favorite. Dar dintre favorite, cele mai favorite ar fi: Sophie’s choice, Dead Poets Society, Gangs of NewYork, Master and Commander, Scent of a Woman, My fair Lady, Cinderella Man, Gladiator, A beautiful mind, Nothing Hill, Four weddings and a funeral, Love Actually, Pirates of the Caribbean, What’s eating Gilbert Grape?, The Beach, Catch me if you can, The Aviator, Bridget Jones Diary, Bridget Jones-The edge of the reason, The girl with a Pearl Earing, Pride and prejudice, The Departed
48.Printre cărţile favorite se numără : Biblia, Phillip Yancey-The Jesus I Never Knew/Tulburatoarele descoperiri ale harului, Daniel Defoe-Moll Flanders, D.H.Lawrence-Femei indragostite[Women in love], Quo Vadis, Camil Petrescu- Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi
49.Cotaţiile mele preferate:

”Home is behind the world ahead, and there are many paths to tread, through shadow, to the edge of night, untill the stars are all alight, mist and shadow, cloud and shade, all shall fade, all shall fade” LOTR
“Spune-mi, dacă te-aş prinde într-o zi, şi ţi-aş săruta talpa piciorului, nu-i aşa că ai şchiopăta puţin după aceea, de teamă să nu-mi striveşti sărutul?” (Nichita Stanescu)

Leave a Reply

