CaRtE

Philip Yancey – Isus pe care nu L-am cunoscut niciodată

Philip Yancey este cu siguranţă unul dintre teologii mei preferaţi. Stilul cu care Îl prezintă pe Cristos, cum Îl plasează in istorie, cum Îl explică în spaţiul contemporan în care se născuse, modul cum Îl face atât de personal şi de fascinant, m-a ajutat să mă îndrăgostesc mai mult de figura centrală a creştinismului.

Nu vreau să scriu despre Isus pentru că este un om grozav care a schimbat cursul istoriei. Nu mă simt tentat să scriu despre Iulius Cezar sau marele Împărat chinez care a construit Marele Zid .Mă simt atras de Isus, într-un mod irezistibil, pentru că se întâmplă să fie elementul decisiv în viaţa cuiva, în viaţa mea. “Vă spun dar, cine Mă va recunoşte înaintea oamenilor şi  Fiul Omului Îl va recunoaşte înaintea ingerilor lui Dumnezeu” Cu alte cuvinte, spune Yancey, ceea ce cred eu despre El şi cum mă raportez eu la El, va schimba cursul vieţii mele pentru o eternitate.

Pentru cei interesaţi, nenea Google are excerpte din această carte în biblioteca lui faimoasă , versiunea în limba Engleză .
, nenea Google .
Pentru cei care vor să o citească în limba Română, Kerigma şi CLC-Romania o au în dotare, în bibliotecile lor. În cel mai rău caz, daţi fuguţa la prima bibliotecă creştină din oraş şi faceţi o comandă.

Lectură plăcută să aveţi !

Leave a Reply

