Posted in Care nu intră nicăieri altundeva

Introducere

Ok. A trebuit să îmi potolesc curiozitatea trezită de comentariile sugestivo-manipulante ale lui lil’ sister şi am intrat să dau o raită pe wordpress, pentru a mă lămuri. Şi aşa de bine m-am lămurit, că am decis să îmi mut blogu’ aici.  Sunt un newbie deci, pe acest domeniu, dar nu un newbie în blogging. Cred….

Ca introducere, voi încerca  să îmi motivez principalul motiv aici. Să scriu, evident, ca toţi ceilalti care îşi fac un blog. Să fiu eu însumi. Să îmi exprim părerile necondiţionat şi în acord cu concepţiile personale despre lume şi viaţă.  Pe parcurs,  mă voi explica.

Pana una alta, salut lume şi… watch this spot. There is more coming ! :o)

Later Edit:
Just to make everything clear…
Toate postările de mai jos sunt importate de pe Blogger- adică de pe blogul vechi [thanks to WordPress technology :-) ]

Author:

Oh God, I don't love You, I don't even want to love You, but I want to want to love You! Theresa of Avila

2 thoughts on “Introducere

Leave a Reply

