Posted in Abstractologie, Care nu intră nicăieri altundeva

La mine să fie 10 fluturaşi :-)

Ca să continui ideea Carolinei şi să răspund provocării făcute, voi vorbi despre cateva elemente care mă caraterizează, ca persoană. O să-i numesc fluturaşi şi am să vă zic indată de ce :

1. Îl iubesc pe Dumnezeu.Este singurul element din viaţa mea care îmi oferă stabilitate, protecţie, înţelepiciune, dragoste, putere să merg înainte, înţelegere pentru tot ce se întâmplă în jurul meu (pentru detalii, aici )

2. Adooor fluturaşii. Cu mulţi ani în urmă, îmi aduc aminte că eram nespus de supărată pe ceva. Ma plimbam agale pe o străduţă îngustă şi singuratică. Nu era nimeni pe acolo dar asteptam parcă ceva care să ma ridice, care să mă facă să zâmbesc. Şi Dumnezeu mi-a trimis un fluturaş adorabil. L-am privit o clipă şi de atunci am rămas îndrăgostită pe veci de ei. Aşa că, bring me anything that has a butterfly on, and you will make me smile.

3. Ador muzica. Cineva spunea ca muzica iţi dă aripi. Şi aşa este, cel puţin din punctul meu de vedere (pentru mai multe detalii, vezi profilul complet).

4.Zâmbesc! Mai tot timpul. Aşa că nu poţi să ştii dacă sunt ok ori nu, dacă am avut o zi proastă sau o zi minunată. Cel mai bine este să mă întrebi .Se numeşte comunicare :D

5.Bine ar fi să nu treci cu bocancul peste mine. Poate că nu ştiu să îmi arăt limita, dar cu siguranţă am una. Şi dacă ai trecut de ea… you’re in trouble.

6.Am zis odată NU. Nu mai insista. NU va rămane , până la capăt!

7.Sunt o persoana plină de defecte, ca oricare alta. De aceea încerc, pe cât posibil, să nu judec pe alţii. Nu e locul, nici treaba mea să fac asta.

8. Am o pasiune pentru filmele bune. Printre cele mai bune filme : 3:10 To Yuma , The Prestige , The Departed , Blood Diamond , La Vie En Rose . Şi ar mai fi, dar lista mea e interminabilă :-D

9.Vreau să îmi petrec restul vieţii acasă, alături de cei pe care îi iubesc.

10.Iubesc Soarele. El rasare peste toţi, fie că suntem buni sau răi.

Author:

Oh God, I don't love You, I don't even want to love You, but I want to want to love You! Theresa of Avila

Leave a Reply

