Care nu intră nicăieri altundeva

Nu din lumea aceasta!

Toti cei care cunosc calea cea stramta, stiu foarte bine ca a merge pe ea, nu este usor. De multe ori ma confrunt cu o stare de oboseala si tristete. Desi Dumnezeu ne-a facut desavarsiti prin jertfa lui, traim intr-o lume inconjurata de mizerie si pacat, de intuneric si lupte spirituale.
In monotonia pe care mi-a ofera viata de zi cu zi, il caut pe Dumnezeu si incerc sa fac voia lui, dar undeva in inima mea, cred ca am vrut involuntar sa apartin acestei lumi. Am crezut multa vreme ca viata mea in aceasta lume, trebuie sa fie asemanatoare cu a lor… nu traind in aceleasi mizerii dar ducand un trai firesc normal si lipsit de griji.

Si stand asezata pe genunchi intr-o zi, am inteles ce vrea Dumnezeu cu adevarat de la mine. Parca i-am auzit vocea clar si raspicat[evident, nu spunandu-mi doar mie, ci fiecarui copil sincer si dornic sa duca o viata impreuna cu El… riding together on a star :-) ], plina de dragoste si compasiune, dar totodata categorica si inteleapta.

Nu, tu nu faci parte din lumea asta. Nu, tu nu gandesti la fel ca lumea. Te-am facut lipsit de intelepciune si nebun fata de cei din lume, dar potrivit dupa cuvantul Meu, potrivit dupa voia mea. Te-am facut si te voi mai face sa fii ceea ce vreau eu sa fii, in aceasta lume lipsita de standarde si principii. Vreau sa faci parte din lumea aceasta, arandu-le dragoste cu care m-am jertfit pentru ei. Sa le arati ca viata nu e doar mancare si bautura, sex si rock&roll… ca omul nu traieste doar pentru azi si acum, ci ca are un suflet care trebuie hranit cu o mancare ce nu vine din lumea aceasta.
Da, vreau sa calatorim impreuna, vreau sa traim impreuna o viata palpitanta si plina de aventuri. Vreau sa iti arat ce inseamna sa traiesti cu adevarat, vreau sa iti arat ce inseamna sa nu mergi in spiritul de turma specific lumii de azi, dar vreau ca si tu sa arati lumii cine sunt Eu cu adevarat.

Ramai in picioare si crede-Ma pe cuvant, ca pot face lucruri mari, lucruri pe care inima si gandul omului nu le poate cuprinde, pot face din tine, mai mult decat poti gandi. Da, pot sa te transform intr-o clipa, asa cum Tatal meu m-a schimbat pe Munte, dar nu ti-ar ajuta la nimic sa devii neprihanit intr-o clipeala de ochi.

In schimb, te trec prin ape si prin foc, te trec peste vai si dealuri, ca sa poti sa te bucuri cu Mine in orice imprejurare si sa poti sa arati lumii ce Dumnezeu minunat ai.
Nu esti din lumea asta si nu vei face parte din ea, niciodata. Esti copilul meu preaiubit si Eu vreau ca sa te ridic la statura pe care o meriti prin jertfa de la Calvar. Increde-te in Mine si mergi inainte!

Leave a Reply

