Abstractologie

Let’s ride on a star…

M-a impresionat în mod deosebit ultima melodie a celor de la Take That. To ride on a star… mhm, asta e cu adevarat ceva. Mă gândesc de multe ori la sacrificiul pe care Cristos l-a facut pentru mine, la dorinţa lui de a fi Una cu mine şi de a călători împreună. Dumnezeu, Creatorul universului şi-a făcut timp pentru mine, a murit pentru mine pe o cruce, pentru a-mi da mie libertatea de a-L alege pe El… libertatea să merg de mână cu El până la capătul lumii and beyond.
Rule the world mă duce mereu cu gândul la asta… la călătoria pe care am ales să o fac împreună cu El, la a sta in picioare şi a mă menţine pe poziţie când cei din jurul meu Îl defaimă.
Numai dacă ar fi chiar atât de uşor. Şi totuşi, sunt încredinţată că El va fi cu mine, aşa cum a promis… până la sfârşit. Riding together…all through the end :)

Take That Rule The World Lyrics

Leave a Reply

