Dumnezeologie

…indepartare

De multe ori am impresia ca viata e un sir lung de evenimente cu caracter trist si ca orice am face, nu vom fi niciodata…adica,orice as face, nu voi fi niciodata, err, fericita. Presupun ca asa si este. Ma trezesc de multe ori, pe drum, singura si imi dau seama ca L-am uitat pe Cristos, undeva in urma…ca am vrut sa ajung undeva,fara sa stiu unde si cum voi ajunge acolo, ca mi-am pierdut controlul si am luat-o la fuga, cu mult entuziasm si putina intelepciune. De multe ori, merg inainte, din inertie, fara sa imi dau seama ce fac si unde sunt, cu un Cristos a carui prezenta o simt, dar a carui parere nu o iau in consideratie. Si din cand in cand, ma vad stand pe un scaun comod al bisericii, dandu-mi seama ca in ultima vreme am luat-o razna, iar, si cu o dorinta apriga de a ma pune in ordine cu Dumnezeu. Cum ma va gasi Cristos la venirea Sa? Indepartata? Amortita? Plina de zel, dar fara pic de intelepciune? Indepartarea este, intradevar, un lucru grav. Daca nu am avea un Cristos care nu renunta la noi, care mereu incearca sa ne puna intr-o pozitie favorabila, care cerceteaza si mustra fara sa faca favoritism, daca nu am avea Harul Sau, am fi probabil condamnati ptr vesnicie. Si totusi, daca nu as trece prin momente de sete, nu as realiza ca am nevoie de apa. Daca nu m-as indeparta de Cristos, nu as avea fata de cine sa ma apropii. Daca nu as pacatui, nu as avea nevoie de Har. Nu stiu daca indepartarea este o metoda sanatoasa care duce, eventual, la o apropiere mai adanca si mai reala, cu un Cristos, din ce in ce mai accesibil…dar tind sa cred ca da. Asa ca, fie ca ploua sau nu, Cristos e acolo. Dar cand ploua, Cristos devine oarecum mai apropiat inimii mele.

Leave a Reply

