Posted in Care nu intră nicăieri altundeva

”Să mori este nimic…cu adevarat,cel mai grozav lucru este să nu trăiesti niciodată!”
Victor Hugo a descris in mod inălţător ce inseamnă să traiesti cu adevărat,in capodopera sa ‘Les Miserables’.

Să trăiesc ,dar să nu trăiesc de fapt,să cred că viaţa este facută să ies cu camasa curata,in orice circumstanţă din viată să caut să imi salvez pielea,fie si in lucruri mici,da,asta inseamna de fapt a nu trăi.

Cel puţin asa vedea Victor Hugo …si come to that,asa vedea si Cristos:”cine vrea să isi salveze viaţa,si-o va pierde”. A trăi pentru alţii,a le arăta dragoste si compasiune,este asemănător cu a oferi din harul divin,cel dat nouă in dar de către Fiul Lui Dzeu.

Dar cine poate ?!? Cine poate iubi pană la refuz,cine poate ierta mai presus de lege,mai presus de dreptatea judiciară ? Cristos a facut-o , ba mai mult ,a spus că si noi am putea face asta.

Gandurile mi se opresc aici…Sincer,nu cred că voi putea vreodată să mă ridic la standardele cerute de Cristos,desi incerc… inchei insă cu spusele unui mare inţelept,a unui mare apostol,a unui caracter biblic drag inimii mele,Pavel : Căci trăiesc,dar nu mai traiesc eu,ci Cristos trăieste in mine[…] DA,pot totul in Cristos,care mă intareste, amin !

Author:

Oh God, I don't love You, I don't even want to love You, but I want to want to love You! Theresa of Avila

One thought on “

Leave a Reply

